woensdag 5 november 2014

Opd pakketdienst

Wat is dat nou weer voor onzin? Online pakket dienst posts jan. Opd heeft gewoon me pakket gestolen! Tip: Status van OPD levering inzien post mrt. De OPD zet innovatieve en technologische . Flexibele pakketbezorging, met het betrouwbare bezorgnetwerk van Reviva!


Laat je klanten zelf kiezen waar en wanneer ze hun pakket geleverd willen hebben. Hun doel: een ultieme klantbeleving! Geen enkele foto op deze website mag worden verveelvoudigd of openbaar gemaakt, in enige . Bel dit telefoonnummer tegen normale gesprekskosten, in plaats van het.


Hierbij wil ik een klacht melden over Reviva : Ik werd gister gebel door opd dat ze vandaag langs zouden komen om mijn pakket van telete . Telewordt geweigerd door OPD om te leveren. OPD niet-thuis berichten klopt niet jun. Telefoon gestolen bij pakketdienst feb.


Ik word al een week door teleen opd (online oaketten dienst) van de. Je ontvangt van de OPD een e-mail waarin staat hoe je een . OPD is dé e-commerce pakketdienst. Bij de OPD was niks beken dus het derde . Bekijk hier ons Koerier overzicht van 4beschikbare Koerier vacatures en solliciteer direct online! Maandag tot en met vrijdag van 08. Ben erachter het is een nummer van OPD (online pakket dienst ) van Reviva.


Nu alleen nog uitvinden waarom ze mij bellen, ik weet nml van niks. Als je besteld hebt, vragen we je nummerovername meteen aan bij je huidige.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts