maandag 1 december 2014

Aanhaalmoment cilinderkopbouten

Cilinderkopmoer met Mdraadstangen 2e fase,. Stalen bout in aluminium deel ( cilinderkop of motorblok). Heeft iemand voor mij de aanhaalmomenten en aanhaalvolgorde?


Graag zou ik willen weten wat het aanhaalmoment (NM) van de cilinderkop bouten zijn? En moet je het aandraaien in fases?

Nou moeten de kopbouten alleen nog ff een keer extra aangedraaid. Dan zie je dat het aanhaalmoment 1Nm is. SHOP bied je veel technische informatie en vaak ook de aanhaalmomenten.


Aanhaalmoment gebruikte cilinderkopbout , motor draait slecht. De handelaar waar ik deze 2vandaan heb melde mij dat hij . Bij het aanhalen van de cilinderkopbouten moet volgende aanhaalvolgorde gerespecteerd worden. Wie kan mij de aanhaalmomenten opgeven voor de cilinderkop van een.


Nu heb ik het hele blok uit elkaar geha distributie, kopbouten en.

Hallo, Ik was bezig met de motor van mijn 5en wilde de cilinder met kop weer monteren. Ik vond in het boek een aanhaalmoment van Nm . CIVICSKE schreef: Heb geen manual van een B18Cenkel van een B16A, graag aanhaalmoment voor de cilinderkopbouten en . Wij verzamelen en presenteren het aanbod van tientallen leveranciers, zodat u via . Wat is het aanhaalmoment van de cilinderkop bouten van de HONDA GX 390. F4P-K4M METHODE VOOR HET VASTZETTEN VAN DE CILINDERKOP De bouten kunnen opnieuw worden gebruikt als de lengte onder niet . Ik ben op zoek naar het aanhaalmoment en de volgorde van het aandraaien van de cilinderkop bouten van een Golf I GTI 1. Wat zijn de aanhaalmomenten voor deze cilinderkop. Zet de zuiger van de betrokken cilinder zodanig dat de kleppen “los” staan. Heb de zoekfunctie gebruikt op.


Mkopbouten en op maanhaalmoment maar kan niets vinden. Vanmiddag gaan we de gereviceerde kop . In het fiat handboek heb ik gelezen dat het aanhaalmoment voor de cilinderkopbouten van een 5CC blok 3. Weet iemand het aanhaalmoment voor de kopbouten van ablokje? Voor de cilinderkop is 15nm aanbevolen, dit is mdraad.


Kan iemand bevestigen of dat voor de kopbouten inderdaad maar 6nm is en voor de bouten van de kleppengallerij maar nm? Ik heb technische Mercedes w 1boeken.

Op zoek naar nieuwe merken voor ROVER reserveonderdelen? Klemverstuiver , gloeibougie scheef in de cilinderkop , voorkamer 3mm. De bouten van een cilinderkop moeten na vervangen van de koppakking. In hydraulische installaties worden alle bouten met een vast aanhaalmoment. Hallo, Mijn naam is Jarno , ik ben voor een vriend van mij bezig de cilinderkoppakking en waterpomp en distributie enzo te vervangen.


Hallo, Graag had ik geweten wat de aanhaalmomenten zijn voor de cilinderkopbouten. Als je er verschillende vraagbaken op na leest staan er . Hallo, Kan iemand mij helpen met de aantrek moment van de kopbouten en van de zuigers ? Ik moet namelijk mijn kop eraf halen om . Bij het bevestigen van onderdelen als een cilinderkop , dient altijd rekening gehouden te worden met aanhaalmomenten. Hiervoor gebruik je een momentsleutel . In de handleiding van scootertuning staat 11NM :? Lijkt mij een beetje weinig :P.


Hoi, heeft er iemand meer info waar ik de aanhaalmomenten van de kopbouten voor een 325iX (zelfde als een 325i zeker?) kan vinden?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts